نرم افزار هاي هك ايراني جديد Nimbuzz Hack tools

نرم افزار هاي هك ايراني جديد Nimbuzz Hack tools

نرم افزار هاي جديد 2012 نيمباز هك-كرك-بمبر و...

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 139
بازدید دیروز : 81
بازدید هفته : 294
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 109978
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1


برنــــــــــــــــــــــامه های نیــــــــــــــــــمبازبــــــــــــــــــــرای پــی ســی

توجه!!!

با سلام متاسفانه سایت هایی که توشون برنامه هامو آپلود میکردم همه فیلتر شدن.

و من نه وقت دارم نه حوصله که بخوام دوباره آپلودشون کنم. چون میدونم هر جا اپلود کنم چند روز بعد دوباره فیلتره

کسایی که از v.p.n و ف.یلتر شکن استفاده می کنن می تونن برنامه هارو دانلود کنن.

واقعا دیگه نا امید شدم با این وضع آدم به هیچ جا نمیرسه

 



نظرات شما عزیزان:

s.ahmad.gh
ساعت17:09---1 مرداد 1391
سلام.خب داداش خودت نمیتونی یه فیاترشکن واسه ما بذاری که دانلودش کنیم؟

هومن
ساعت7:05---7 ارديبهشت 1391
سلام. با فایل های کم حجمی که داری میتونی تو picofile آپ کنی
موفق باشی
سری هم به وبلاگ ما بزن
اون ته مه ها یه jimmy cracker گذاشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Ariya Narouei تاريخ: جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to hacker2012.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com